In primul rand se poate remarca grila frontala cromata, cu trei traverse paralele peste care troneaza la loc de cinste sigla Renault. Fata de Dacia Duster, modelul rusilor doreste astfel sa fie mai impunator si sa le "ia ochii" celor care vor o masina care sa dea impresia de lux. Nu comentam cat de reusita este aceasta solutie.
Interiorul, in schimb, reprezinta o evolutie clara fata de al actualului SUV Dacia Duster, cel putin la nivel al designului (deocamdata nu ne putem pronunta in privinta calitatii plasticelor interioare). in partea superioara a consolei centrale cele doua guri de aerisire sunt acum integrate intr-un bloc unde regasim si un mic display (sau e pur si simplu un spatiu de depozitare?!).
Consola centrala ne aduce aminte de recent lansatul Renault Sandero facelift, avand o instalatie multimedia mai moderna si mai aratoasa, in timp ce butoanele rotative pentru instalatia de aer conditionat sunt mai frumos realizate. La fel ca la Sandero facelift, butoanele de comanda pentru geamurile laterale au fost mutate de pe consola pe fetele interioare ale portierelor.
Diferentele destul de mari fata de modelul de la Mioveni i-au facut pe multi analisti sa estimeze ca Duster-ul rusesc prefigureaza, practic, un iminent facelift pe care il va primi si Dacia Duster - ba chiar se vehiculeaza faptul ca Duster facelift ar putea aparea chiar cu ocazia Salonului Auto Frankfurt 2011, ulterior modelul romanesc urmand a debuta si pe piata destul de pretentioasa a Marii Britanii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu